Pozdrav iz samoizolacije!

Prijateljica me pitala zašto dugo nisam ništa pisala na blogu. Rekla sam joj kako nisam imala ništa pozitivno ni produktivno reći pa bolje da šutim tj. ne pišem.
No, mislim, dakle, pišem…
U trenutnom stanju svijeta nema potrebe da se svi udružujemo u negativnim osjećajima poput bespomoćnosti i anksioznosti koje onda rađaju svoju djecu:
paniku, paranoju, rastresenost i nervozu.
Ipak, evo ovdje gdje sam sada, u stanu, dva tjedna u samoizolaciji zbog kontakta s oboljelom osobom, imam nekoliko savjeta za one koji se nađu u istoj situaciji, kako izdržati, kako se održati.

  1. Biljke
    Odjednom će vam strašno nedostajati priroda, vanjski svijet, čak ako prije toga i niste bili strastveni ljubitelj. Ovo proljeće na početku krize, krenula sam s vrtlarenjem, prvi put u životu, do tada sam mislila kako sam ubojica biljaka. Ipak pokazalo se kako se na balkonu može posijati i posaditii različito povrće koje smo konzumirali tijekom ljeta, ali i začinsko bilje za cijelu godinu. Sad u rujnu vrijeme je pak za biljke poput špinata, pogodan je za rast na balkonu i odgovara mu hladnije vrijeme. Sjeme, biljke i zemlju, možete naručiti online ili zamoliti nekoga od obitelji da vam ih dostavi.
    Doticaj ruke sa zemljom oslobađa u čovjeku nekakav neobičan mir, nudi i pokoji odgovor, tako da ne čudi da sam postala pomalo ovisna o vrtlarenju.
  2. Jutro
    Jutro započinjem uobičajenim ritualima kao kada idem na posao, ok, spavam mrvicu duže, ali samo mrvicu. Iako me čeka još jedan dan u stanu, potrudim se odjenuti, urediti kosu,namirisati i to me nekako održava produktivnom.
  3. Darujte stanu/kući njegu koju zaslužuje
    Čak i ako ste poprilično uredni i ne zabušavate u kućanskim poslovima, sigurna sam kako uvijek ima tepiha i zavjesa za pranje, odjeće za preslagivanje. Čovjek se bolje osjeća u čistom, urednom i prozračenom prostoru.
    Također, možda je došlo vrijeme za promjenu rasporeda namještaja, barem jedna komoda može promijeniti mjesto.
  4. Kreativnost
    Uvijek ste htjeli crtati, pa crtajte, pisati, pa pišite, igrajte se kiparstva s glinom, oblikujte papir, drvo…
  5. Dobar sadržaj
    Nemojte se zalijepiti samo za reprize omiljene serije. Pogledajte zanimljive dokumentarce, projekte, inspirirajte se za buduće ideje.
  6. Kuhajte
    Kuhajte zdravo, zanimljivo, novo.
  7. Pročitajte onu knjigu
    Pročitajte knjigu koja stoji na polici od prošlog Božića kad ste ju dobili na poklon.
  8. Telefonirajte
    Konačno nazovite baku, ispričajte se s njom kao čovjek koji ima vremena. Pričajte s tetom, ujakom, stricem, prijateljima, pošaljite im poruku Kako si ? I onda nemojte samo pisati kako je vama. Odgovarajte i na nezanimljive mailove.

Toliko od mene. Budite mi dobro .

Ps. Najlakše je upasti u negativne misli, ali negativnost znači pasivnost, a pasivnost depresiju, tako da pazite na svoje mentalno zdravlje !

L.D.R.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s